sobota 19. září 2015

Aplikace - Gallery ICS (classic version)

Náhrada za QuickPic...

A nebo jen obyčejná galerie? No po hysterii kolem QuickPicu, jsem zkusil za něj něco najít, nakonec jsem zjístil, základní galerie od Huawei by mě stačila, jen prostě mě vadí její světlé schéma, které nezměním, tak mě napadlo zkusit něco jako obyčejnou galerku z ICS. Našel jsem přímo tohle, a je to fakt jak galerka z ICS, na prohlížení dostačuje, nahrávat na Google Disk umí taky, nějaký základní úpravy taky. Ty nicméně nepoužívám u žádné galerie, ale dělám je  v Snapseedu.
Nastavit se dá samozřejmě nějaké to řazení, podle datumu, názvu atd. ale přímé cesty na složky s fotkami chybí, nicméně pokud nemáte nechaný obrázky alb ve složce s hudbou tak to je v pohodě, a vidíte jen složky s fotkama. Jak na kartě tak ve vnitřní paměti mobilu.
Aplikaci používám už týden, a zatím jsem nepřišel na něco co by mě chybělo. Pokud jste v QuickPicu nepoužívali nějaké to otáčení, upravování co umí vysloveně jen on, atd nebo sdílení přes WiFi tak tohle je dobrá alternativa.
A rychlostí načítání je rychlejší než Piktures, či Focus, nebo Zoner, takže já jsem spokojen.
Co se mě líbí navíc, tak při prohlížení fotek ten pás s náhledy, pomocí, kterého se dá přeskakovat na další fotky.

Stáhnout

 



Žádné komentáře:

Okomentovat